Wednesday, May 22, 2013

Lühikokkuvõte

Ata-ata mulle, et ma kirjutanud pole, kuigi ainest ju on. Vaikselt saan kergemalt hingata ka, nii et ehk võtan end kokku ja mingi hetk kirjutan nn tagantjärgi.
Semester on igatahes läbi ning tudengid oli mul tublid. Eks mõnega ikka oli probleeme, kuid sai ka need lahendatud. Kahjuks jäi mul ka paar tudengit nn ripakile ehk nad kadusid ära. Eks see ole see loomulik kadu. Muidu olid inimesed toredad ning naerdud sai ka piisavalt. Võrreldes mõne kolleegi tudengitega (pidin ju vahepeal ka asendama kolleege) olid mul ikka suurepärased tudengid :) See semester proovisin ka uut taktikat, mis ei toiminud, seega järgmisest aastast lähen oma vana taktika juurde tagasi. Aga nii need asjad käivadki - katse-eksitusmeetod.
Laboris sain esmaspäeval kõik proovid "jooksutatud" ja kogutud ning homme hakkab interpreteerimine ja ühe magistrandi tulemuste analüüs. Vähemalt asjad liiguvad kuigi ma tahaksid ühtesid konkreetseid proove uuesti HPLC-MS-st läbi lasta ja analüüsida. Cannot wait :)
Täna käisin oma jänese Jackiga arsti juures - õigel ajal ka, sest ta munandite ümber oli mõnus kõva karvade kogum tekkinud ning sinna alla ka dermatiit. Nüüd pühapäeval aga läheb asi karmimaks - munad maha. Ta hea meelega hävitab, ei kuula sõna ning märgistab kõike. Loodan, et sel viisil läheb asi paremaks ja mu näppe ei sööda ka niipalju kui praegu. Ma olen ikka veidi mures ka selle narkoosi ja kõige pärast aga loodan ikka parimat :)
Praeguseks kõik. Üritan edaspidi tublim olla :)

No comments: