Tuesday, September 22, 2009

Hommikul olin liiga väsinud, et ökoloogia ja looduskaitse loengusse jõuda ning nagu kuulda oli, rääkis õppejõud 150 km/h. Ja eksam pidi juba detsembri alguses tulema.
Mikroobifüsioloogiasse ma jõudsin ja ütleme nii, et ma lugesin seal "Normaalne söömine". Ma poleks jaksanud kaks tundi järjest seda juttu kuulata :D Aga mida head ma siis teada sain:

Normaalse söömise põhiprintsiibid: Päevas peaks sööma vähemalt 250 g puuvilja, 250 g juurvilja (taimne kraam peaks andma päevasest toidust 75...85%). Teiseks, söö nädalas 3...4 korda kala, pruugi lahjemaid piimatooteid, söö linnuliha ja tarbi mune. Kolmandaks, söö nädalas kord või paar tükk taist liha.

See on väga üldine ja lühike kokkuvõte. Pool raamatut on veel lugeda. Erinevate toiduainete kohta on eraldi peatükk, mis on väga hea. Arvan, et saan uusi teadmisi ka juurde :)
Praegu on jube uni aga peaks midagi kasulikku hoopis tegema. Mõnda referaati või midagi lahendama. Oeh, eks need jäävad ikka viimasele minutile :p

No comments: