Tuesday, August 31, 2010

Eile oli siis magistrantuuri esimene koolipäev, mis algas loengu ära jäämisega, jess. Meid kursaõega see väga ei heidutanud, kuigi oleks tahtnud teada saada kuidas aine hakkab välja nägema. Aga läksime siis torti sööma :D
Hiljem nägime Mikk Pahapilli :D Tükk aega mõtlesin, et krdi tuttav noormees, kust ma teda tean :D Ja kui me oleksime kauem oodanud, oleksime näind ka presidenti ja teisi tähtsaid tegelasi. Jätan teile mõtlemiseks, mis puhul :)
Järgmine loeng ära ei jäänud, kuid õppejõud ootas 18 inimest aga sai hoopis kaks (hiljem tuli ka kolmas). Ja nüüd me võtame kaks loengut ühes ja ühel ajal :D
Viimane loeng oli liiiiga igav ja kuna meil hakkaks selle aine harjutuse ajad kattume ühe teise kohustusliku ainega, siis me võtame selle igava aine järgmine aasta.
Aga päev venis pikaks küll. Päris väsinult jõudsin koju. Mul on hea meel, et sain täna rahulikult magada, kuigi mu segane unenägu ja venna äratuskell ajasid mu varakult üles.Aga varsti jälle korraks kooli. Jeei.

2 comments:

Mirjam said...

Mina tean, miks president eile TTÜs oli! Olin samal põhjusel seal :)

Siku said...

Mis te tegite tantsu vei?