Sunday, August 29, 2010

Õhtupoolik loomaias

Kolmapäeval tähistasime kursaõe sünnat. Kõigepealt käisime Rucolas söömas. Väga maitsvad toidud. Ma sõin täidetud pastat ja tõesti hea oli. Veidi soolane oli aga mõõõnuss :D Portsion oli ka piisavalt suur, et kõht pärast punnis oli. Samuti oli väga hea astelpaju jäätis :)
Siis läksime loomaaeda. Kell oli juba 17. Peaeesmärk oli troopikamajas ja paksunahaliste majas ära käia, kuna need pannakse kõige ennem kinni. Ma polnud jube ammu loomaaias käinud ja väga mõnus oli näha kuidas loomadel on elamistingimused paranenud. Eriti meeldis mulle teekene kus sai linde toita ja elevantidele tehtud platsike ja elamine :) Madusid ma kardan endiselt, olgugi, et nad on klaasi taga. Minu arust ei ole see klaas piisav barjäär :D
Ebameeldiv oli see, et ühed olid end jummala täis joonud ja veel üritasid jääkarust passiivset suitsetajat teha. Nagu tõesti. Ajuvaba. Ja see, et inimesed ei oska lugeda - kui on kirjas ei välguga ei tohi pildistada, siis nii ka on! Kurjad pilgud läksid teele.
Loomaaias olime 3,5 tundi. Selle ajaga muutusid mu jalad täiesti süldiks ja väljas läks külmaks. Seetõttu oli eriti hea kursaõe ühikas enne koju minekut üks tee ära juua :)
Aga nüüd ka mõned pildid:









No comments: