Sunday, March 20, 2011

Veevulina ootuses

No ei tasu mul seda veekraani üldse näppimas käia, sest tulemuseks on ju aint masendus. Varsti on ligi kaks kuud ilma veeta old ja noh, harjub ära aga mitte heas mõttes, sest kõik tegevused on piiratud ja ma sõltun jubedalt teistest.
Aga kuna kevad on väga lähedal, siis mõtlesin, et lähen tsekkan toru. Enam ta küll ei tohiks jääs olla. Tegin kraanid lahti ja ei miskit. Hiljem kuulsin keldris veevulinat. Ma ei taha teada kuhu see vesi läks :S No meil on nende torudega täielik müsteerium ja mõni härra siin mugavalt ütles, et oota kuniks torud ära sulavad, katki sul need küll pole. Andke andeks, aga seda ma ei usu!
Venna ka eile helistas ja ta oli juba ära unustanud, et ma ikka veeta olen. Ta unustab paljusid asju aga lubas end kokku võtta ja seda asja ajama hakata :) Sest mul pole praegu isegi neid finantse, et sellega tegeleda :S
Mõned imestavad, et miks ma siin veeta korteris üldse elan. Aga siin on hea üksi olla :p Saan rahulikult lugeda/õppida, oma muusikat kuulata.
Ma igatahes loodan, et hiljemalt kuu aja pärast ma saan kirjutada, et torud on korras :)

No comments: