Tuesday, August 16, 2011

Tundub, et "nõelravist" paranemine võtab veidi vähem aega kui ma arvasin ja seega saan juba järgmine nädal hakata sügisjooksuks "treenima" :D On ju vaja enne ka reaalselt 10 km ära joosta, kui ma lähen seda sinna üritama :p
Lisaks. Eile või õigemini nädalavahetusel (aga siis ma töömeile ei loe) tuli kiri, et kas ma saaksin ühte tundi asendada. Siis tuli peale seda kiri, et ei ole vajagi, et kas ma hoopis Ateenasse konverentsile ei taha minna, kuna bossil juba niigi 4 komandeeringut ja ta arvas, et viies oleks ühes kuus liiast ja pakkus seda mulle, kuna keegi teine meie omadest ei saa siis minna. Well, why not :D Nüüd käib väike kiirustamine, et saada lennupileteid, hotelliinfot jms aga asi liigub. Päris fun. Ehk siis septembri keskel saan jälle kuumuse kätte minna :D Aga mis kõige toredam on, on see, et ma pole kordagi lennukiga sõitnud. Ja esimest korda teen ma seda ka veel üksi. Tore küll :D Ja ma endiselt olen kindel, et ma suudan kuidagi ära eksida :D Aga jah, enne ma selles reisis kindel pole kui lennukipiletid pole käes :)

No comments: