Sunday, October 23, 2011

Kohting 'huvitava' inimesega

Ma olen kuulnud paljudelt sõpradelt, kellele ma nimetatud lugu olen rääkinud, et ega ma ei pahanda, et nad seda on edasi rääkinud. Ei pahanda :D Kuna see lugu või õigemini selle inimese kirjeldus on oma elu elama hakanud, siis mõtlesin, et oleks minust isekas seda lugu ainult enda teada hoida :P
Ühel suve päeval kohtusin ma ühe noormehega. Jalutasime kohvikusse ja ta avas ilusti mulle ukse ja märkas siis, et mul on tätoveering. Seepeale näitas ta rõõmsalt enda oma. Tal oli käe peal mercedes-benzi logo. Teate küll neid kriipsukesi ringi sees. Vot, just see oli. See näitas selgelt tema armastust selle automärgi vastu. No täiesti loomulik, hea auto ju. Aga järgnevat ma igatahes ei oodanud. Nimelt ta plaanis seda tätoveeringut veel täiendada - juurde kiri 'Mercedes-benz' ja leegid ümber! Ma jälgisin ta nägu - surm tõsine. Ei olnud nali :D
Selline pühendumine oli minu jaoks kahjuks liig. Vb olen liiga snoobilik. Aga jah, minu kaotus. Muidu täitsa tore inimene.

No comments: