Wednesday, July 18, 2012

Puhkus

Olen puhanud nüüdseks paar nädalat ja pole eriti millegagi hakkama saanud :D Esimesed päevad sai lihtsalt unevõlga tagasi tehtud. Samuti sai ametlikuks, et ma olen nüüd doktorant. Ma ei tea millega ma end järgnevaks neljaks aastaks sidusin :D Üks raamat sai ka läbi loetud, nüüd on järjekord mu kahel ajakirjal ja siis järgmisel raamatul. Tahaks seda lugeda enne kui hullumeelsus peale tuleb. Vaikselt lükkan edasi ka doktoritööga tegemist. Aga peaks end käsile võtma, kuna tundub, et see ega järgmine nädal ei tule loodetud ja oodatud Eesti trippi, seega et ma ajahätta jääks peaksin selle asja ära tegema. Ma arvan, et see võtaks mul ära 2-3 tervet päeva. Wuhuu :D Aga jah, ma loodan, et saan ikka Eesti trippile minna. See on see planeerimine ja mõtlemine, lootmine. Praegu on asi selle taga, et sõbrannal ei olegi puhkust see nädal, vb isegi mitte järgmine nädal :D Seega on tripp lahtine ja üritame spontaansed olla. Seega tundub, et kõik aktiivsed puhkamised jäävad just puhkuse lõppu :D IKEA reisi ka vist praegu ei tule. Tahtsin saada ühte kena kummutit. Loodan, et augustis siis vähemalt on minek ja saan selle, sest oleks tore kuhugi riideid panna :D Ma nüüd aga lugema :)

No comments: