Wednesday, November 18, 2009

Parandasin just oma keemiatehnika protokolli; miks? - sest excel oli iseseisvalt valemeid muutnud. Vuptidoo...tükk aega läks enne kui mul tuli meelde kuidas miskit teha ja kus mis arvud käivad :D Aga protokoll saadetud ja reedel kaitma, kui mitte seda tööd siis teisi.

Samuti sai täna jälle laboris käidud. Ja ma ütlen, laboris tasub prille kanda. Nimelt täna tahtis jälle rota minuga veesõda mängida. Järsku oli mu nägu märg ja voolik oli kraani küljest lahti. Ja esimene küsimus oli:"Kas sa tegi kraani liiga järsku lahti?" No uskuge mind, juba ammu ei tee ma neid kraane järsku lahti. Ma olen piisavalt nende rotadega veesõda mänginud, et eriti enam ei taha :D Igastahes, see ei süvenda minu usaldust rotade vastu :D

Ma avastasin, et pikkade, hoolitsetud küüntega noormehed on kuidagi häirivad. Täna sai jälle loengus ühe noormehe küüsi imetletud. No andke andeks aga kui küüned on pikemad kui minu omad, no siis need pole juba ammu ilusad ja ma mõtlen just meesterahval. Ma mäletan kui aasta tagasi see sama inimene lausa viilis loengu ajal oma küüsi :D Väga koomiline.

No comments: