Friday, November 6, 2009

Tähelepanekuid, juhtumisi eilsest:
Praeguse seisuga eile oli trollis päris mitu purjus meest. Ühtedel oli lausa shampus kaasas. Tuleb ju tähistada, et neljap on. Või siis üks jalutas kurva näo ja õlupudeliga mööda sõpruse puiesteed.
Endal puhus tuul kuklast läbi ja kardan haigeks jäämist.
Autosse jäi suvine klaasipesuvedelik, nüüd ei tule sealt miskit - kas tõesti on voolikud külmunud või suutsin lausa katki teha? Homme vaatame.
Mõne inimesega on äärmiselt tore Kompressoris istuda ja lihtsalt lobiseda, eriti kui seda inimest näeb paar korda aastas.
Igapäev ei loeta mulle nukuteatri ees luuletust nööpaugust!
Mu jänese tehtud enesetapu-veenide-läbilõikamise-kohad paranevad. Järeldus - ära väntsuta jänest.
Sain keemiatehnika protokolli tehtud, nõudis kokku 10 h ja väga palju blonde hetki.
Avastasin, kuidas võib igatseda mõne inimesega suhtlemist. Ravim: mitte suhelda, siis ei tule ka meelde, kui mõnus see on.
Ma olen väsinud. Tahaks puhata. Nädal aega mitte midagi teha. Olla. Aga ei saa. Ma olen väsinud.

No comments: