Friday, November 6, 2009

Tänane hommik ei olnud just kõige rõõmsam - endiselt ei tulnud tilkagi aknapesuvedeliku kuskilt ja teiseks, koolis olev printimissüsteemile ei meeldinud mu mälupulk ja seega ma ei saanud oma keemiatehnika protokolli välja prinditud, wuptidoooo. Õnneks, ma saan selle ka meiliga saata.
Praksis tõsteti mu tuju :) Lõbus oli. Peale praksi tegime Leaga väikese lumesõja ja hiljem ka E-ga :D Aga käisin ka laboris ja olin terve päeva telefonita, väga abitu tunne oli. Aga lõpuks saime ikkagi E-ga kokku ja läksime kinno. Vaatasime Surrogaate. Täitsa omamoodi. Ei oska miskit veel selle kohta öelda, seedin veel :D Sellist suur wow effekti igastahes polnud.
Koju sõita oli vahva, maksimaalne kiirus oli 70 ja autod olid kraavis :D Vahepeal käisin isegi teepeenral ära aga jõudsin ilusti koju. Aga mis kõige parem - ma sain piparkoooooke! Yup, kilo piparkooke. Ma olen juba terve nädal neid otsinud. Lõpuks ometi nagu :D No õnneks ei ole palju vajagi, vaid piparkooke. Ja veidi lund, aga siis peaksid õiged jalanõud ka jalas olema. Aga ei, lumi on mõnus ja ilus ja need puud. Huh. Kaunis.
Aga ma olen väsinud. Üritan täna end välja magada :)
Loodan, et keegi sai mu segasest jutust aru kah :p

No comments: