Wednesday, March 24, 2010

Eile käisin DoonoriFoorumis verd loovutamas. See oli mu neljas või viies kord. Tavaliselt on mu vererõhk jube kõrge olnud, kuna olen alati jube närvis olnud, seekord olin vist liiga rahulik aga vererõhk jäi normi piiresse, nii et sain ikka verest lahti. Tavaliselt ma ei mõtle sellele, et mingi jube suur nõel mulle sisse topitakse aga seekord mõtlesin, kuna medõde aina küsis, et kas on valus jne, siis veidi oli :D Aga ei, lõbus oli ikka. Hiljem on alati lõbus treppidel hingeldada, sest ei jaksa lihtsalt. Ja tänu headele inimestele ei pidanud ma palju vaeva nägema, et koju ka kuidagi saada :)

Täna naudin jällegi oma popipäeva. Homme kooli, ettekanne kitinaasist, saab lõbus olema.
Kirjutan nüüd oma lõputööd edasi (ma ei suuda uskuda, et ma olen juba seal maal).

No comments: