Monday, October 25, 2010

Alates kolmapäeva õhtust hakkas mu sünnipäevatrall pihta ehk iga õhtu kuni laupäevani (k.a.) oli sisustatud.
Kolmapäev käisin venna pool õhtusöögil :) Neljapäeval vennanaisega restoranis ja kontserdil. Reedel hoidsin vennapojakest. Päris palju nalja sai ikka ka :D Eriti see oli tore, kuidas ta otsustas, et peab just siis kakama, kui tädi teda hoiab. Ja kuna ma pole mähkmeid vahetanud siis ma ei teadnud mida teha ja nii me ootasime 15 min selle kohutava haisu sees pisikese emmet :D Ja pisike ajas ju veel mind taga. Ma üritasin selle haisu eest ära joosta aga eriti ei õnnestunud :D Tal oli vähemalt nalja nabani :D Aga vähemalt ma nüüd tean, mida peaksin samas olukorras tegema.
Reede õhtul sain sõbrannadega kokku. Sõime, lobisesime. Õhtuks oli mul hääl läinud. Ja öeldi veel, et ma olen vaikne. Hmmm.
Laupäeval sain oma auto kätte ja käisin ka rehve vahetamas. Ülevaatusele ei jõudnud. See nädal pean seal ära käima. Loodan, et saan ikka läbi kah. Õhtul läksin sugulase juurde. Jõime veini ja sõime kooki ning läksime vara magama. Jube hea oli 8-9 tundi magada :D
Nüüd tuleb jälle tihe nädal. Wuptidoo. Tahaks veidi niisama paar päeva kodus istuda ja mitte kui midagi teha. Ah, küll sessi aeg saab seda teha :D

No comments: