Monday, November 8, 2010

6. kord

Täna sõin õnneks verd jälle loovutada. Hemoglobiin oli normis ja veri ilusat värvi :D Vererõhk ainult oli madal. See ongi mul madal, aga tavaliselt ma suudan nii palju närvitseda, et see tõuseb mul normi piiridesse aga ma olen vist juba nii ära harjunud, et ei närvitsenud piisavalt :D
Kui ma oma 450 ml-st lahti sain, siis ma ei julgenud püsti tõusta - vererõhk oli madal ja kartsin, et teen oma esimese minestuse ära aga asjata kartsin. Kõik oli täitsa korras :) Hiljem oli küll raskusi treppidel kõndimisega, aga see on alati peale vereloovutust nii :D
Koju tulles viisin sõbrannale rohtusid ja siis ta ütles, et ma olen näost jube valge. Ja nii oligi :D Kohe aru saada, et verd on vähem. Aga ma olen rahul, et sain jälle verd anda. Väike trend on tekkinud - aastas kaks korda olen loovutanud. Väga positiivne ja loodan, et see nii ka jätkub :)

No comments: