Saturday, November 6, 2010

Soki kiiksud

Käisin eile venna juures külas. No nii tore on ju pisikest vennapojakest näha :D Ma olin nende pool hommikul kui ka õhtul. Vahepeale jäi üks intervjuu (mida saab lugeda 24. nov ilmuvast Studioosusest) ja loeng, mis kestis 2 h asemel 50 min. Ei midagi üllatavalt. Ja et mitte nii vara koju jõuda läksin näljase tudengina nende toiduvarusid hävitama :D Tegelikult tahtsin vennat ka näha :)
Venna ütles oma naisele, et kuidas ikka peaks wc-paber hoidjas tegelikult olema. Vastuseks tuli, et mis vahet seal on jne. Mina toetasin oma venda, kuna nii see tegelikult ju käibki. Ja siis tuli jutuks venna teised "kiiksud" - sokkide jalga panemise kiiksud. Ma sain hämmastuse osaliseks - kas kõik ei panegi sokke nii jalga ehk tuleb välja, et mul on sama kiiks :D Ja meie vabandus - aga nii on ju loogiline sokke jalga panna. Te nüüd mõtlete, et kuidas siis? Parema jala sokk paremasse jalga ja vasaku jala sokk vasakusse :D Kui sokke kannad, siis jääb ju jala jäljend sokki ja nii saabki aru kumb kumba jalga käib :P Ja kui paned soki valesse jalga, siis mul on väga ebamugav. Ma usun, et me ei ole vennaga ainsad :D
Ei, väga lõbus avastus :D

No comments: