Sunday, November 28, 2010

Kas see lumi otsa juba ei saa? Ei, jube ilus on vaadata, kuidas paksu laia lund alla sajab aga ma ei jaksa seda lund rookida :S Ma olen nagu lõhestunud. Ühelt poolt mulle täiega meeldib see ilm (meenutab lausa Lapimaad) aga autojuhi vaatevinklist võiks see juba ära lõppeda :D
Vahepeal olen suutnud ka haigeks jääda. Kolmapäeval ma poleks tohtinud kooli mina, sest just siis ma sain külma ja õhtul tõusis 38 palavik. Tõsiselt lahe. Õnneks reedeks sain palavikust lahti aga tulid muud hädad ja nüüd söön oma julmi antibiootikume. Aga need aitavad! Mul on tõesti parem. Kolm päeva veel ja pääsen nende söömisest :D

Järgnevad kolm nädalat tulevad hullumeelsed - eksamid, kontrolltööd ja muud asjad. Semester hakkab koolis läbi saama. Ja see on see, kui sa liiga palju aineid endale võtad :D Aga küll saab hakkama :)

No comments: