Friday, December 3, 2010

Ma ei oska mitte kuidagi tänast päeva kirjeldada. Õige sõna on vist ameerika mäed.
Hommikul hoidsin muidugi pöialt, et auto käima läheks. Aga selleks peab ju kuidagi autosse ka pääsema :S Täiesti kohutav. Lukk oli jääs ja võti ei keeranud. Lasin lukuauku mingit sulatusõli aga ega see ju nii kärmelt ei reageeri. Endal on kiire ja vaja auto sooja panna. Mis teha? Tegin pagasniku lahti ja hüppasin autosse :D Ma selles ju juba proff kah. Õnneks sain auto käima. Vähemalt üks probleem vähem. Ja noh, autouksed peaksid peale 15 minutilist soojendamist funkama hakkama. Vähemalt paar katset on seda näidanud. Vale-puha. Lukk jamas ja ma ei saanud autost väljagi. Vähemalt mitte õigest uksest ehk juhipoolsest uksest. Nii ma siis sain õnneks kõrvalreisija uksest välja.
Koolis oli hullem masendus peal, et olen ehk ukse luku suutnud nii katki teha. Aga siis nägin sööklas vana tuttavat ja ajasime juttu (nii palju siis õppimisest :D). Kohutavalt huvitav vestlus oli vanade autodega seiklemisest ja unenägudest. Väga mõnus. Tuju läks ka paremaks. Siis tuli loengu aeg. Üks ja ainus loeng reedel. Õppejõud läheneb ja naerab, et noh, teeme testi jah?! Ma tõesti arvasin, et ta teeb nalja. Ei, see pold nali :D Me kursaõega olime shokis. Uurisime õppejõult, et kas tõesti on test. Oldi mingid meilid laiali saadetud jne. No jah, nii palju siis sellest, et me oleme teiselt kursuselt ja me oleme ainsad kellel see on kohustuslik aine ja me ei saa ka vajalikku infot. Njaa. See on see, kui kursaõde on loengu ajal Lätis ja ise istud viis tundi erakorralises. Vot, et kohe on test. Õnneks me ei pidanud seda tegema. Teeme ilusti mahuka eksami 16. nädalal. Jeei. Mitte, et meil sel ajal hästi palju muud teha poleks :D
Vähemalt sain täna vara koju :D Ja autouksed läksid ilusti lahti :) Vähemalt on veidi vähem masendust :D

No comments: