Saturday, December 18, 2010

+5'C sünnipäev.

Eile oli sugulase sünnipäev, kuhu läksime teise sugulasega varem, et veidi abistada. Meie abi eriti ei vajatud, nii et oleksime võinud hiljem minna kuna seal oli niiiiiiiiii külm. Soojem kui väljas, aga ikkagi kohutavalt külm. Ma ei võtnud mitte midagi seljast ja lõpuks näpud ja varbad külmetasid ikka. Päris hirmus.
Hiljem kui rahvast tuli läks seal veidi soojemaks aga ikkagi, minu haigusele see külmetamine eriti kaasa ei aidanud :S Nädal ja endiselt samamoodi haige :S Ja arsti juurde ma küll ei kipu. Vaatab kuda tervis nädala alguses on, kui tõesti ei lähe paremaks, siis pean ikka jälle neid antibiootikume sööma vist.
Täna peaks mul tüdrukutega pidžaamaõhtu olema. Üks on sellest teadlik, teine veel mitte :D Vahest juhtub ka nii. Ma loodan, et mõlemad tulevad, sest ma tahan juba seda lasteshampust, glögi ja pannkooke süüa :D Peaks vist mandariine ka ostma, eriti kui venna tuleb külla (vist, aga ma loodan, et tuleb :D).
Siku läheb nüüd poodi, kui auto on minuga muidugi nõus.

No comments: