Wednesday, December 15, 2010

Ma vist ei tohigi õnnelik olla - jäin kohe haigeks. Saan ühest haigusest võitu tuleb teine. Jube tore küll. Aga sõbranna on samamoodi haige. Selline ongi tõeline sõbranna - on koos sinuga haige, et sa ei peaks end halvasti sellepärast tundma :)
Nohu, kurk valus ja väike palavik. Üritan siis kuidagi terveks saada aga selleks ma peaks vist kellegi teise juurde kolima aga kes krt siis siin kütaks :S Üks jama teise otsa. Muidu läheks küll mõneks päevaks venna poole või sugulase juurde vms. Aga jah, kui kütmisel päev või mitu vahele jääb siis ei saa kohe üldse normaalset temperatuuri siia.
Vähemalt on selleks aastaks kool läbi. Sessil saab uuesti tõmblema hakata :D Ja ütleme nii et haiguseõpetuse eksam läks aia taha. Mis ma võin siit järeldada: ühekordsest lugemisest pole kasu :D Uuel aastal teen uuesti ja paremini :)
Ühes õppeaines üks õppejõud hindas nii karmilt, et maksimaalne hinne, mida oli võimalik saada oli 3. Ma ei tea kas keegi sai selle kätte ka. Kui sai, siis üks inimene. Ülejäänud olid siis kahed, ühed ja läbikukkunud. Järgi saab suuliselt vastata. Jube tore aine. Mul jäi 1 punkt kolmest puudu. Nii et ma lähen temaga juttu ajama. Ma oleks kolmega rahul old aga jah, ei võind ju ühte punkti juurde panna, see näeks halb välja. Oeh jah.

No comments: