Wednesday, December 22, 2010

Tegus teisipäev

Eile algas päev päris varakult kuna hommikul pidin jõulukinke ostma minema. Nii palju siis sellest, et see aasta kinke ei tee aga kuna jõulude aeg venna poole, siis vanaema ei saa ju niisama minna (niisama tähendab, et millegi väga sümboolse ja odavaga). Igatahes ma veetsin ligi kaks tundi vaid ühistranspordis. Jess, ja need olid puupüsti täis ka. Nelja tunniga sain oma asjad aetud ja erinevates linnaosades käidud ning läksin venna poole last hoidma. Nii tore on kuulata, kuidas väikesed jalakesed jooksevad piiluma, et kes tuli :D Kell oli 13 ja ta oli üleval. Ta polnud veel oma lõunauinakut teinud, mis oli minu jaoks hea uudis, kuna see tähendas, et saan veidi aega niisama ka olla. Kuigi see aeg jäi lühikeseks, kuna ta magas jube vähe. Tal nohu ka, nii et raske magada :(
Me siis mängisime, sõime, naersime tädi üle, vahetasime mähet :D, kukkusime ja saime haiget. Tavaline õhtu, mis väsitas täitsa ära.
Kui issi tuli koju, sai tädi ära minna. Kiirustasin siis rongile ja kuna ükski troll ei sõida graafiku järgi pidin peaaegu rongist maha jääma. Aga see oli veel väike mure, nimelt taheti mind auto alla ajada, zebral. Auto tuli hooga, nn nurga tagant, juht rääkis telefoniga ja ma pidin hüppama, et mitte pihta saada. Vähemalt olen elus, muud ei saa tahtagi. Aga krt küll, kimamine ja telefon ei käi koos!
Ma nüüd jätkan jõulukinkide tegemist. Osadele inimestele teen ise väikesed asjakesed :)

No comments: