Thursday, September 8, 2011

4:1

Teisipäeval oli selle aasta viimane Eesti koondise (jalgpall) mäng. Vähemalt minu jaoks. Piletid said otsa. Kahju lausa.
Teisipäeval kui ma päeval vanalinnast läbi kõndisin, siis juba iirlased räuskasid ja tagusid trummi. Ehk siis mängu ajaks olid paljud end särgituks joonud. Aga sõbralikud olid nad küll. Mirrule tehti lausa suurepärane ettepanek - et iiri võidu puhul vahetaksid nad oma särke :D Yeah, sellest diilist pääsesime. Meestele pakuti aga hiljem võimalust vanalinnas pidutseda ja lubati ka veidi maisemad lõbustused välja teha :D
Rahvast oli staadionil päris mõnuga. Enamasti pole meie kõrval palju inimesi olnud kuid seekord oli mõnuga. See oli tore kuidas kõik järgnesid A. mantratega :D Tõsiselt vahva.
Aga siiski on mõnus väljakul olla ja tunda seda värava eelset ootust ja pinget. Kuid endiselt ma igatsen väljakule ekraane, kust näeks väravate kordusi. Vahest juhtub ju kõik nii kiirelt, et ei saa aru mis toimus :D Nii et ma kodus vaatasin kõik väravad uuesti üle :D
Aga ma ootan, et saaks veel koondise mängudele minna :) Fun on ju. Eriti kui seltskond on ka mõnus :)

No comments: