Sunday, September 4, 2011

Esimene koolinädal on möödas. Kuigi mul endal ainult üks loeng alles on juba näha kui kohutavaks need neli kuud muutuvad kui ma tõesti tahan talvel kraadi kaitsta :S :D Ma olen hull. Aga kui ma tahan seda teha siis ei tohi enam laiselda, nagu see nv :D
Homme on mul esimene saksa keele tund peale nelja aastast pausi :D Saab lõbus olema kuna ma ei mäleta midagi :D Prantsuse keelt õpin kunagi teisel ajal edasi :)
Homme lähen ka massaaži. Oi kuidas mu kael ja õlad seda vajavad :) Ja teinekord, loodetavasti kuu lõpu poole lähen siis oma sugulase juurde massaaži. Tema on ikka kuldsete kätega ja parim massöör keda ma tean :)
Teisipäeval on siis ka Eesti vs Põhja-Iirimaa jalkamäng. Pole ammu saanudki staadionile, nii et seda ma ootan ka :) Loodan vaid, et ilm on normaalne ja väga külm pole :)
Praegu lähen aga ühte standardit lugema, sööma ja jääaega vaatama :D

No comments: