Tuesday, October 16, 2012

Jalgratas ja küünarnukk

Eile oli huvitav päev. Tööl nagu ikka on hullumaja ja ma üritan oma liiiiga suure koormusega järjepeale saada. Sest kui ma tööl või trennis ei ole, siis ma olen kodus ja teen ka tööd. Nii ka nädalavahetuseti. Nii et oleks vaja veidi puhata ka. Aga eile läksingi trenni, kuna tööd ei jaksanud enam teha ja tahtsin lihtsalt end tuulutada. Teel trenni sõitis üks poiss mulle ratta otsa. Sinikaid vist ei ole aga riietel on jäljed olemas :D Poiss õnneks oli viisakas ja vabandas ette ja taha ja kihutanud kohe minema. Trennis aga enne kui ma pidin varem ära minema sain küünarnukiga näkku. No täiega ikka. Õnneks verd ei tulnud aga teistele vist ei jõudnud kohale kui kõva pauk see ikka oli. Ja nuuskamine on eluvalus tegevus. Miks ma siis trennist varem ära läksin - et jõuda TTÜ kinno Seenelkäiku vaatama. Oi kuidas oli uksetaga rahvast kogunenud. Kell oli peaaegu 20 saamas kui otsiti kedagi, kes teaks kaabeldustest midagi. Siis hõigati, et neil on ainult must-valge pilt, et kes tahab võib ikka vaatama tulla. Me siis ikka läksime ja lõpuks tuli ka värviline pilt :) Ja film oli hea. Humoorikas ja mõnus. Järgmise Eesti filmina tahaks ära näha Eestlanna Pariisis :)

No comments: