Tuesday, October 2, 2012

S-s-streik

Kuum teema. Ma saan täiesti aru, et paljudel on palgad väga madalad (just õdedel ja hooldajatel) ning toime tulla on kohutavalt raske. Eriti kui kõik hinnad aina tõusevad. Sellele on tõesti vaja tähelepanu pöörata. Võibolla kui see asi mind ei puudutaks siis ma oleksin mingil määral ükskõiksem aga mul on järgmine nädal arstiaeg, mida ma olen kolm kuud oodanud. Surema ei hakka aga senist ravi oleks vaja muuta. Esimene kord käisin isegi tasulises vastuvõtus kuna lihtsalt polnud vabu aegasid ja seekord sain isegi aja tavalisse vastuvõttu (praegusel ajal on suurepärane kui on vabu aegasid nii, et sa ei pea mingi esimesel kuupäeval hullumeelselt registratuuri helistama hakkama). Miks ma seekord tasulisse ei läinud? Sest nii rikas ma pole, et kui oleks vaja analüüse teha, et nende eest maksta. Igatahes, kui ma järgmine nädal ei saa arstile ja pean jälle paar kuud ootama siis ma pole eriti õnnelik. Eks näis mis saab ja kaua see asi kestab.

No comments: