Monday, July 12, 2010

Kaatriga sõitmine ja selle lõhkumine (ups)

Laupäeval käisin Neeme ja Kalurite päevadel. Neeme päevadele ma küll eriti ei jõudnud kuid rahvast oli murdu. Ma ise oli nn sugulaste kokkutulekul. Põhimõtteliselt peaaegu kõik olid kohal. Nii siis istuti väljas ja jutustati. Kuna meri oli täiesti sile, siis S-le meenus, et ta vend oli lubanud ühed sugulased oma kaatriga sõitma viia. Mõeldud, tehtud! Kuna kaater mahutas viis inimest siis ma mahtusin ka sinna :) Kui aus olla, siis ma enne ikka meeletult kartsin, ma ju olen see, kes jääb ruttu merehaigeks :D aga see sõit oli ikka suurepärane :D Ma jäin täiesti sõltuvusse. Sõitsime siis Rammu saarele, kus käisime ka majakas ära. Majakas olid endale pesasid teinud pääsukesed; kokku nägin 6 pesa. Päris võimas. Aga see vaade majaka otsast oli lihtsalt niii meeletult ilus ja hingemattev. Tõsiselt mõnus. Mul oli niiii kahju, et ma jätsin oma fotoka koju. Ma ei oleks arvanud, et satun sellisesse kohta ja telefoni andsin ka S-i kätte :D Ja tagasisõit oli ka mõnus. Vähemalt ma tean, et aeglane paadisõit mulle ei sobi aga kiire sõit kaatriga on nagu 'rusikas silmaauku' :D
Peale lõbusõitu ühinesime teistega ja grillisime. Samuti sain ma suure õe kohustusi täita. R on veidi üle kahe aastane ja tal on papagoifaas praegu. Täiesti hirmus kuna neljane M oli ka seal ja muidugi, kõike mida teeb M peab R järgi tegema :D Mind pani hämmastama, kui kaua jaksab üks laps nn motika otsas põristada :D
Õhtul jõudsime siis Kalurite päeva avamisele, mis toimus siis sadamas. Seal toimusid siis võistlused - sukelduti alkoholi järgi, ujuti päästevestidega võidu ja aerutati (oi, see oli pääris lõbus vaatepilt ja ma oleks veel hullemini seal hakkama saanud ;) ). Võistluste ajal istusime kail ja A ning S istusid kaatri katusel. Ujumise ajal otsustasin nendega ühineda ja millegi pärast arvas S, et mul on ruumi vaja ja istus ise aknale. Hetk hiljem nägin vaid S-i jalgu - ta kukkus aknast sisse :D See oli üks naljakamaid vaatepilte. Õnneks jäi S terveks (väikesed kriimud ja sinikad) ning ka aken. Akna saime isegi ette tagasi, kuid selleks pidi A autovõtmetega imet tegema, et seda tihendit sinna saada :D Aga tunnike ja aken oli ees ja korras :D Naeru jätkus kauemaks.
Samuti ei saanud nii suurepärast ilma kasutamata jätta ja mitte ujuma minna. Õhtul kell üheksa me sääskede ja parmude saatel sinna jõudsime. Vesi oli lihtsalt meeletult soe. Kui enamasti on vee pealmised kihid vaid soojad, siis seekord oli ka põhjas olev vesi soe. Tõesiselt mõnus. Ma pole kunagi nii soojas vees ujunud. Ja mulle tundus see vesi isegi basseiniveest soojem. Ei tea kas sellepärast, et ma vihkasin seal kloorivees kohustuslikku ujumist.
See ujumine oleks pidanud jääma päeva ilusaks punktiks, kuid läksime ka peoplatsile. Minu jaoks jäi see ebameeldivaks kuna sääsed oli nii nahhaalsed, et isegi OFF ei aidanud, lase palju tahad. Nii ma tulin seal üpris vara ära. Muidu oli päris lõbus, kahju, oleks tahtnud kauemgi olla.
Aga öösel ei saanud ka muidugi ilusti magada. Nimelt otsustas üks visa kärbes mind ja S-i tüüdata. Kui mina kärbse endalt ära ajasin, läks ta S-i peale ja siis tema ajas selle endalt ära, mistõttu kärbes lendas minu juurde. Ja nii me ööläbi ping-pongitasime selle kärbsega :D
Kokkuvõttes oli tore päev. Oli mõnus näha sugulasi, keda ammu pole näinud ja keda tihti ei näegi. Kunagi jälle :D

No comments: