Monday, July 5, 2010

Tegus päev

Täna oli üle pika aja tore päev :)
Hommikul viisin siis paberid magistrantuuri sisse. Järgmine nädal on vestlus :) Ja siis istusin ühe inimesega TTÜ juures, sõime maasikaid ja lobisesime. Peale seda läksin laborisse endise juhendajaga lobisema. Tulin palju targemana sealt ära :D
Tuli ka kõne sõbrannalt, kes elab Tartus ja keda ma pole juba 10 kuud näinud. Võtsin kokkusaamise pakkumisest kümne küünega kinni :) Läksime ja istusime oma lemmikkohvikusse ja jube tore teenindaja oli seal. Tõsiselt armas ja väga sõbralik inimene :) Väga meeldiv. Aga seal alati toredad inimesed :D Ja jube tore oli sõbrannaga vestelda. Sain teada, et ta on JÄLLE kolinud :D Ma ei suuda neid kolimisi enam jälgida :D (Aga Sind oli meeletult tore näha!!! Tervitused ka Paulile :D)
Ja kui ma lõpuks peale meeletult umbset trollisõitu ellu jäin (kuumadel päevadel soovitan vanade trollidega sõita, kuna need lasevad ju rohkem õhku läbi :D) ja koju jõudsin siis põhimõtteliselt vedasin end sõbranna ja sünnipäevalapsega randa. Sõime mändide all torti ja nemad käisid ka ujumas. Ma ikka ei usu, et vesi oli soe :D Siis läksime sünnipäevalapse poole jälle torti sööma :D ja piinasime tema nunnusid sõnakuulelikke koeri :D
Kell oli pool kümme kui sõbrannaga koju sõitsime. Käisime ka Statoilist läbi kuna ma tahtsin rehvide rõhku kontrollida ja kohe tuli meie juurde noormees :D Oi oi. Nimelt oli ta bändist Defrage (mõni on ehk kuulnud). Ma sain uhkelt öelda, et olen neid esinemas kuulnud :D Aga jah, nad lähevad Euroopasse tuurile ja müüvad siis oma plaate, et reisi jaoks raha kokku saada. Aga kui ma poleks kõrgharitud töötu, siis oleksin isegi ostnud :) Loodan, et nad saavad oma rahad kokku.
Ja nüüd on kell nii palju, et peaks peale seda tegusat päeva magama minema :D Ööd :)

No comments: