Sunday, July 4, 2010

Tormine nädalavahetus

See nädalavahetus (reede - pühap) on olnud uskumatult lõbus, närvesööv, masendust ja peavalu tekitav, inimesterohke ja muudki.
Reedel läksin siis peale lõpetamist pärnusse, kus oli pmst minu lõpupidu + venna naise autojuhilubade liigud.
Laup käisime rannas, kus ma nägin liiiiga palju sardelle. Ja ma põlesin ära. Koju pidin ise sõitma ja igav see kodutee polnud. Mõni inimene oli jube purjus ja ei jäänud vait.
Pühap ehk täna viisin hommikul vanaema maale. Natuke aega toitsin seal sääski ja siis kimasin koju, kus siis tulid tädid oma peredega mulle külla. Neli tundi meenutusi ja jutustamist. Torti ja kohvi. Siis kui nad ära läksid olid joodikud mu ukse taga: "Siku, palun sõiduta meid poodi". No jah, ma viisin nad siis poodi et nad saaksid õlu osta. Õnneks nad väga hullu juttu ei ajanud ja ma suutsin nad ära taluda. Ning seekordsel kuulamisel tundus Deftones-i uus plaat parem kui siis kui ma maalt koju sõitsin.
Tegelikke draamakäike ma kirjutama ei hakka aga ütleme nii et õnneks ma leidsin ühe välisukse võtme üles ja vähemalt ma saan koju.

No comments: