Thursday, September 2, 2010

Eile oli siis see loeng millelt ma ootan üpris palju ja ma ei pidanud pettuma! Õppejõud oli nii kirglik seda loengut andes ja ta seletas ilusti asja ära ka. Et kui sa varem polnud need asjad selgeks saanud siis nüüd said. Ja kui aus olla, siis peale kahte orgaanika loengut ei saanud ma ühele asjale pihta ja nüüd aga on asi puust ja punaseks selgeks tehtud :D Vähemalt on toredad ja head õppejõud endiselt kuskil alles :)
Endiselt ma ei tea mida teha oma eap-de koormaga. Homme on veel üks aine, mis pole kohustulik, nii et peale seda tuleb veidi otsustada, mida teha. Samuti ei suuda ma valida, millist võõrkeelt õppima hakata. Olen kolme vahel: saksa, prantsuse või soome. Kuigi soome keele infotund pole olnud, nii et ma ei tea sellest miskit. Ja saksa keelt olen 2 a õppinud, nii et vb algajate kursus oleks aja raiskamine ja prantsuse keel on pmst null. Vb vaatan järgmine nädal esimesed keele loengud ära ja siis otsustan.
Aga täiesti kohutav on see, et ma hakkan vaikselt haigemaks jääma. Vist ei tasu köhiva inimesega ühes ruumis istuda :D Ja üleüldse on jube paljud haiged. Ma ei tohi haigeks jääda, sest esmaspäeval on mul tähtis tegevus ees, tõsiselt tähtis, mida ma ei saa ära jätta. Peangi oma vaba päeva nüüd selle ettevalmistamiseks ära kasutama. Esmaspäeval siis ma kergitan saladuseloori ja räägin, mis imelike asjadega ma tegelen :D

No comments: