Sunday, September 12, 2010

"Siku, koer on lahti!"

Nagu pealkiri reedab oli mul peaaegu lähikohtumine kurja koeraga. Kuid kõigest õiges järjekorras.
Reede hommikul otsustasin Pärnusse, venna naise sünnale minna. Õhtul siis läksimegi. Autos oli ka kelgukoer - Popps, väike suur taksi ja tema omanik Maki. Igastahes suutis mu vend sõita nii et mul läks süda pahaks. Õnneks ma ei pidanud mingeid hulle nippe kasutusele võtma ja suutsin vastu pidada. Peale kesklinnas toimetamist jõudsime ka sünnipäeva paika. Muidugi väike vennapoja võõrastas. Aga lapsed viidi siis minema ja sünnipäeva tähistamine võis alata.
Kümme naist ja venna. Pole paha. Loomulikult oli ka ööklubisse minek ja seekord nõustusin ka minema. Nüüd ma olen ka klubis ära käinud. Läksime Sugarisse, kus esines Ott Lepland. Enamusele seltskonnast ta ei meeldinud :D Aga jah, mulle meeldis, kuid see sound oli seal niiii kohutav, et raske oli kuulata. Ott lõpetas pool kolm ja siis sai tantsima hakata. Enne seda, võtsin poolvägisi ühe hot shot'i. Enam mitte. Aga jah, kui mult küsiti, et kuda siis meeldib, pidin vastama, et ei meeldi :D Vb kui oleksid enda sõbrannad oleks lõbusam aga juba see sound oli kohutav ja see muusika oli hirmus. Ja täielik lihalaada tunne oli. Mingid purjus jorsid vahivad ja tsekkavad. Brrr. Kuigi igal pool on nii, aga seal eriti.
Mina ja vennanaise õde läksime pool neli ära. Saime toreda taksojuhi :) Ja "kodus" me olimegi. Muidugi ma üritasin 2 tundi magama jääda. Lõpuks ma jäin ka, aga siis ma sain vaid 2 tundi magada. Hirmsalt tahtsin wc-sse minna, mis oli all korrusel aga neil on kuri koer. Ma tükk aega mõtlesin, et kas lähen või ei. Et äkki koer on endiselt teises toas kinni. Vaikselt ma siis hiilisin alla. Tundsin koera lõhna ja siis vaatasin ümber nurga ja nägin kuidas see tiigerbokseri segu koer sööstab minu poole. Oi, kuidas ma jooksin elu eest. Õnneks see õde oli üleval ja sai koera pidama aga koer vist ei oskagi trepist üles tulla, ma ei tea, ma ei hakanud aega taha vaatamisele kulutama :D Jalg minut aega siis värises.
Hommikul sain vennapojakesega mängida ja olla. Siis läksime ka vennanaise poole ja olime seal. Sain veidi kodutöödki teha. Ja siis lõpuks sõime ise ka kõhud täis ja tulime vennaga koju ära, et ma saaksin täna tema autuga maale sõita.
Maal on nüüd käidud ja kõht maailma parimat napoleoni kooki täis :) Nüüd üritab unevaegus mind murda aga krdima palju oleks vaja ära teha. Peab vist powernap-i tegema :D

No comments: