Monday, September 6, 2010

Pii tärn jms

On jälle aeg selg sirgu lüüa ja veidi blogisse kirjutada :p Põhimõtteliselt ma lubasin siis täna öelda, mille salajasega ma tegelenud olen. Noh, sellest kõigest hiljem. Enne ma tahan end välja elada ehk kirjutada.
Järjekordselt on nii, et meie kortermajal pole teadet, et neljapäeval pole terve päev vett aga kõrvalmajadel on. Kas tõesti ma pean hakkama käima teiste majade juures teateid lugemas? Ma ei saa aru. Kas meie majale ei panda teateid või tõesti keegi soovib nii hullumeelselt neid endale krabada? Aga jumal tänatud, et ma vahest kõrvalmajade juurde satun. Nii et neljapäeval pole siis vett. Normaalne.
Samuti, kui teil on suitsud otsas, siis rõõmsalt helistage mulle ja ma toon. Vähemalt täna oli küll nii. Helistas nii vanaema kui ka sõbranna. Oi kuidas mulle ei meeldi suitse osta ja üldse suitsetamine. Jätke see halb harjumus maha!
Täna oli üks julm loeng. Kohustulik aine ka. Õppejõud rääkis peaaegu valguskiirusel. Tõsiselt. Mingi maani ma sain kõigest aru ja siis tuli Walshi maeiteamisasi ja ma ei saanud tema seletustest aru ja samuti ei näinud ma piltidel pii tärni. Ja põhiõpikut pole raamatukogus olemas. Wupii. Pean vist vanu laborikaaslasi piinama minema, et seda ainet selgeks teha :D Ahjaa, ning õppejõud ei vaadanud kordagi audikasse. Saab lõbus aine olema.

Nüüd kõige tähtsaim asi. Nimelt oli mul au täna intervjueerida meie head ja uut rektorit :) 45 minutit jutuajamist. Tegu on ikka väga toreda inimesega ja mulle kohutavalt meeldis kuidas ta lõi särama kui rääkis oma tudengipõlvest :) Ja tal on kabinetis ka lemmikloom (loom pole vist õige sõna) - liblikas :D Lendas ringi. Aga intervjuud saate siis lugeda oktoobrikuu Studioosusest ja kuu aja pärast panen ehk siiagi selle :)

No comments: