Friday, January 21, 2011

6,5 tundi

6,5 tundi - just nii kaua ma kirjutasin eile (neljap) eksamit. Alates viiendast tunnist hakkasid inimesed vaikselt lõpetama ja ma tean, et viis inimest ületas seitsme tunni künnise. Nii et ei olnud mina see aeglane miskit :D Aga see oli tõesti eksam omaette. Kokku kirjutasin 5 a4-ja ja ega ma ei viitsinud nendele reaktsioonimehhanismidele erilisi asju juurde kirjutada, niigi oli kopp ees. Seega, viite ma ei saa. Aga ma oleks kolmega ka rahul :p
Ma tõsiselt arvasin, et inimesed tegid nalja kui rääkisid, et seda eksamit kirjutatakse kuus tundi. Ma läksin sinna arvamusega, et nelja tunniga saab ikka tehtud. Unistada ju võis. Oleks võinud süüa kaasa võtta - ühest banaanist ja hematogenist jäi väheks.
Aga parem oleks, et ma ei peaks seda eksamit uuesti tegema! Uuel nädalal saab teada.

No comments: