Monday, January 17, 2011

Koolitajad?!

Täna läksime kursaõega siis kemikaalidest ettekannet tegema. Astusime asutusse sisse, panime jopesid ära kui kuuleme kuidas naised omavahel räägivad "Kaks daami pidid koolitust tulema läbi viima". Tardusime. Koolitus?! Emm, see on tavaline ettekanne. Njaa, närvid hakkasid nüüd mängu tulema. Nende poolsed ootused olid ju eriti kõrged. Nii tore. Läksime siis koosoleku ruumi ja hakkasime pihta. Sain 15 min oma kemikaalidest rääkida, kursaõde rääkis teistest. Mul on hea meel, et me suutsime tekitada arutelusid ja et meie ettekandest oli ka kasu :)

Samuti suutsin ma oma algse kahe haiguseõpetuses ära parandada neljaks. Ma olen väga õnnelik :D Tõsiselt. Homme lähen oma järgmist kahte, mille sain füsorgis, parandama. Seal said siis aint kaks inimest kolmed ja minul jäi kolmest kaks punkti puudu ja ma lähen ja võtan need kaks punkti homme ära :D Ja neljapäeval on jubedaim eksam üldse. Ma tahaks, et oleks juba neljap õhtu ja see jubedus oleks seljataga. Oleks see vaid nii.

No comments: