Wednesday, January 5, 2011

Jälle haige :S

See vist on isegi hale-naljakas kuidas ma praegu siin arvuti taga istun - retuusid, lumelauasokid, soojad sokid, pidzaamad, pluss, kampsun, sall, kolm tekki ja müts :D Ma kaks ööd redutasin selle külma eest sugulase juures, kus sain mõnusalt palavikuga aega veeta. täna tulin hommikul kell 7 koju ja tegin kohe tule alla. Vähemalt 14'C-lt on temperatuur tõusnud 15,8'C-le. Seegi hea. Ja vähemalt on mul kõigi nende riiete ja tekkidega soe :)
Aga see on küll nõme, et suutsin haigeks jääda. Mitte, et ma oleks vahepeal terveks saanud. Esmaspäeval eksami konsultatsioonis (sess on ju käes) tundis kuidas külmavärinad mööda selga üles jooksevad ja kuidas palavik tõuseb. Läksin sealt venna poole kust sain mõneks kümneks minutiks asüüli, sooja teed, paratsetamooli ja suurepäraseid Sudafedi tablette (mis tõsiselt aitavad nohu vastu!). Koju jõudes otsustasin sugulase poole sooja minna, kuid lõpuks ikka roomasin koju. Olgugi, et siin on mega külm on ikka oma kodu. Ja homme saan isegi puid tooma minna. Vaata kui tore.
See nädal ma eksamit ei tee. Muidu oleks esimene eksam juba neljapäeval aga jah, ma parem puhkan, õpin rahulikuma tempoga ja korralikult, kui et lähen sinna rapsima ja veel haigena :S Ja muideks, eksam kestab keskmiselt 6 tundi, nii et parem mitte. Kuid reedel pean ikka kooli minema. Loodan, et saan selleks ajaks piisavalt terveks, et see käik ei tee mulle rohkem halba kui head (nagu esmasp).

No comments: