Monday, February 22, 2010

Ebaõnne päev

Kell oli kaheksa kui ma toauksest väljusin, et kooli minna. Auto oli lumine. Keerasin süüdet ja auto läks ilusti käima. Edasi autot puhastama. Millegi pärast tegin ma ka esirehv puhtaks. Siis avastasin, et rehv on täiesti tühi, auto seisis vaid velje peal. Selge - peab venna ülesse ajama, et õigeks ajaks praksi jõuda.
Õnneks jõudsin ilusti kooli ja läksin praksiruumi. Lugesin juhendit ja järsku käib metalli klirin vastu põrandat - mu saapa läks katki ja lendas maha. Jess, järgmine jama.
Siis tuli mul meelde, et mul jäi kiipkaart koju ja laborisse ma ju ei saa. Ok, ukse taga seistes oleksin lõpuks ikka saanud aga otsustasin kursaõde tüüdata ja tema kiipkaarti laenata :D
Laboris hõivasin arvuti ja hakkasin otsima variante kuidas koju saada. Sõelale jäi rong. Nii ma jalutasin peale ainsat esmaspäevast loengut nõmmele. Kõrvaklapid peas oli mõnus jalutada. Ja lõpuks pidin rongijaamast ka koju jalutama. Õnneks 1,5 km pärast sain auto peale ja ilusti koju :) Aga kodus avastasin, et mu saabaste tallad on täiesti katki ja omadega läbi. Nüüd ei tundugi see nii tobe, et ma ostsin kahed saapad :D Eks ma pean garantiid taga ajama minema, kuna mul on need saapad vaid kolm kuud olnud.

Nüüd pean vaid kuidagi selle rehvi korda saama.

No comments: