Tuesday, February 2, 2010

Rock the arena, 30.jaan.

Laupäeval sai siis käidud Rock the Arenal ehk siis Saku Suurhall muudeti üheks õhtuks rockiklubiks.
Kell 21 avati uksed ja koheselt oli järjekord, sest nimekirjast inimeste üles otsimine võtab ju aega. Nimekiri oli küll päris pikk aga ma ei tea kas 300 nime tuli ära või ei (300 inimest oli piirmäär). Meie ees järjekorras olevad poisid olid nii armsalt ürituse päras elevil. Kui nad olid oma joped ära andnud ja tahtsid sisse liikuda kontrollisid turvamehed vanust - üritus oli 18+, seega saadeti poisid koju ära. Väga kahju, et kuulutustes ei olnud seda mainitud, ma kujutan ette, et mitmed pidid nii ukselt tagasi minema.
Seinte ääres olid toolid, isegi kaks valget nahkdiivanit, mis oli koguaeg hõivatud. Kohe alguses mängisid DJ-d head rocki muusikat. Tõsiselt hea üllatus.
Kui Cookies lavale tuli - oranžides vanglatunkedes ja "vangivalvuritega", siis oli rahvast veel üpris vähe kohal. Cookies oli aga üllatavalt hea. Enne kontserti ma kuulasin myspace-st paari nende lugu, kuid võrreldes live-ga ei olnud need nii head. Väga meeldiv üllatus :)
Järgmisena oli laval Silverstique. Jällegi kuulasin paari lugu myspace-st, sest ma polnud ju sellisest bändist enne midagi kuulnud. Kahjuks jäi vokaal live-s nõrgaks, vähemalt minu jaoks. Muidu oli ju täitsa tore aga sellist võimast muljet mulle ei jäänud.
Kell hakkas keskööle lähenema ja ka rahvast oli rohkem. Laval mehed sättisid ja tormlesid ringi. Inimesed ootasid ja ootasid ja siis nad tulidki - HND. Rahvas kogunes lava etteotsa ja õige kontsert võis alata. Krdi hea oli ikka. Ma olengi ennegi HND kontserdil käinud aga see oli minu jaoks seni parim kontsert :) Poleks arvanud, et nii palju lugusid ka vanalt albumilt mängivad aga see oli vaid positiivne.
Peale kontserti läks enamus inimesi ära. Meie mitte. Tahtsime nautida seda üritust. DJ lasi jällegi head muusikat, sain isegi sooviloo :) Aga lõpuks hakkasid need lood ära vajuma ja meie autojuht jõudis ka kohale, nii me kell 2 sealt ära tulime.
Aga üritus oli ise hästi mõnus ja muusika oli ka hea. Selliseid hea muusikaga üritusi võiks veelgi olla :) Teinekord aga kirjutage kuulutuses kui üritus on 18+ ;)

Ain Liiva pilte üritusest võite vaadata siit - http://www.foto24.ee/album/50700

No comments: