Saturday, February 27, 2010

Yllase reisi 3. päev

Yllase reisi kolmas päev ehk päev kui sai reaalselt mäele mindud. Kuna eelmine õhtu läksime kell 8 magama, siis inimesed tõusid juba kell seitse. Nagu ikka, naissoost isikud tegid hommikusööki, milleks oli puder. Mulle puder meeldib aga ma ei viitsi ise hommikuti sellega jännata :D
Hommikul ikka piidlesime aknast välja, et näha, kas gondlid sõidavad. Lõpuks nägime neid. Jumal tänatud :D Riided selga, lauad autodesse ja mäele. Mäe jalamil oli temperatuur -8'C. Väga mõnus. Üleval oli veidi tuult. Õnneks oli tuul õigelt poolt ehk ta ei seganud gondlit. Esimese asjana sai ikka tuttavale ja lemmikrajale 28 mindud. Algus oli ikka väga raske. Tagakant tagakant. Lumi oli ka masinate poolt kõvemaks sõidetud. Seetõttu jalad aina värisesid ja väsisid ruttu ära. Alla sõitis umb 20 minutit. Eks igakord aeg lühenes jne. Tänu tuulele ei tahtnud ma eriti 28't sõita ja läksin teise külje peale - rada 24. Tuul oli raja äärde luiteid teinud. Oi kui mõnus oli nendes sõita ja pehmet lund nautida. Väga mõnus.
Mäelt sai umbes nelja aeg ära tuldud. Ja muidugi ei saa mina ilma viperusteta - nimelt tuli mu klabri küljest üks kruvi ära. Viimase sõidu sain ära tehtud ja nii - üks kruvi vähem - läksime majja.
Õhtu jooksul jälgisime, kuidas maja juures olevad männid aina tugevamini kiikusid. Seetõttu oli hirm, et äkki järgmine päev gondlid ei sõida ja sai koguaeg ilmateadet jälgitud.
Õhtul aga osad inimesid nautisid telekakuma ja mõned nautisid pokkerit. Ma olin viimaste hulgas. Kaart üldse ei jooksnud ja sain auväärse kolmanda koha. Njah, polnud paha :D


No comments: