Sunday, June 16, 2013

Amsterdam, osa 4 (või õigemini Osnabrück)

Konverents oma loengutega oli läbi saanud ja oli veel ees õppesõit Osnabrücki, haiglasse.
Sõit algas tuttuue bussiga, mis oli juba veidi katki :D Üks iste ei püsinud asendis. Aga muidu oli täitsa korralik ja mõnus buss. Õnneks tulid reisile kaasa ka minu uued sõbrad, seega ei pidanud ma igavlema.
Kiuslik nagu ma olen, ei lasknud ma H.-l magama jääda, sest ma ei suutnud ise magama jääda :D Aga meil oli täitsa lõbus, eriti kui me pidime 30 minutit 4 kilomeetrises ummikus istuma, kuna oli mingi õnnetus juhtunud. Seega kestis meie sõit Osnabrücki kokku 3 h. Sõidu ajal kuulasime muusikat. Tema lasi mulle oma latiino muusikat ja mina jälle oma rocki :D Ja väga huvitav oli rääkida elust-olust ja tühjast-tähjast. Sain teada, et banaanisorte on jube palju - üle 50 (vist). Eraldi sordid banaanidele, mida küpsetatakse, millest tehakse jahu jne jne. Muidugi rääkisime jalgpallist ja jalka vigastustest. Oi kui palju tal neid oli :D Ja sealt läks jutt USA ravikindlustuse peale, mis on ju nii kohutav. Selle tõttu lähevad väga paljud inimesed pankroti :(
Osnabrückis. Tehti meile paar üldist loengut ja siis näidati haiglat, mis nägi väga ilus välja.
Kuna nad õpetavad kutsenahahaigustega inimesi, siis oli neil üks ruum, mis oli ainult kinnaste päralt (pilt). Õige kinnaste valik on nii oluline.
 Samuti, neil oli nende enda väljatöötatud masin, millega testida puhastusvahendite efektiivsust. Selleks olid neil seal hari, siis nitriil ja miskit veel. Nad määrisid naha testmudaga kokku ja siis lisavad detergenti ja puhastamine algab. Pildil pole korrektset protseduuri näha, kuna sealt on puudu muda ja veel üks vajalik asi.
 Samuti näidati meile erinevaid katseid, mida saab kasutada, kui õpetada teistele kinnaste ja kaitsekreemi vajalikkust. See oli minu jaoks väga huvitav ja kasulik :)
Kell 16 hakkasime tagasi sõitma. Enamus inimesi oli jube väsinud ja magasid bussis. Üritasin sama teha, kuid ei tulnud välja. Ju polnud siis piisavalt väsinud.
Amsterdami tagasi jõudnud pidin oma sõpradega hüvasti jätma, kuna konverents oli läbi saanud ja igal ühel olid omad plaanid, millal keegi koju jne. Väga kurb oli hotelli tagasi kõndida ja teada, et enam neid toredaid inimesi ei kohta. Aga mul on nende kontaktid ja paari inimesega suhtlen edasi :)
Järgmise päeva õhtul lahkub mu lennuk tagasi Tallinna. Seega on mul üks terve päev, et linnapeal käia.

No comments: