Sunday, July 12, 2009

Kaluritepäev

Lõpuks olen kodus tagasi. Eilne ja tänane poolik päev said maal veedetud. Küpsetasin isegi lahtist pirukat, mis seekord tuli väga hea välja. Esimesest korrast sai õpitud ühtteist :D Maal tegi sugulane kartulisalatit, kooki, saiavormi, suitsetatud räimi oli samuti. Väga uhke värk tavalise nädalavahetuse kohta. No tegelt täiesti tavaline ka ei olnud- kaluritepäevad olid. Tavaline külapidu oma saapavisetega, köieveoga jne. Minu jaoks veidi igav. Mõistsin, et sellised suured külaüritused pole minu jaoks, eriti kui ma kedagi ei tea. Ma tean, et mul oleks lõbusam olnud, kui baari sisse oleks saanud. Istuda jne. Läksin kell 1 sealt ära. Ja alkoholi ka ei joonud enam peale üheksat. Ei tahtnud midagi. Vähemalt hommikul ei olnud vaja alkomeetrit piinata :D Mis lõpuks läkski katki :D Võimekad.
Aga kodus on hea olla. Jänes ka rõõmus. Peaks talle kurki andma :) Aga ma nüüd lähen viskan jalad veidiks ajaks seinale.

No comments: