Friday, July 31, 2009

"Meil pole voolujuhet"

Eile õhtul leidsin end Von Krahli baarist, nimelt oli toimumas üritus Von Krahli laiv neljapäevad! Esinesid: Phlox, One Dollar Project, Shelton San. Sinna minnes polnud mul aimugi, kes esinevad. Lihtsalt läksin kooliõele seltsiks. Sinna jõudes, tegi Phlox heliproovi, mille nad lõpetasid kell kümme ja kontsert pidi algama kell kümme. Kas algas? Ei. Kell 11 tuli siis Phlox lavale. Ignoreerides paari virr-varri oli Phlox täitsa hea. Jazzilik. Kahjuks saksofonist meenutas mulle liiga palju ühte inimest. Tõsiselt, nagu koopia, ainult 30 aastat vanem! Hirmutav.
Siis oli poole tunnine paus, kus DJ-d lahutasid inimeste meeli ja kõrvu. Seejärel tuli ODP, kes minu jaoks ei tekitanud seda tunnet, et nüüd koju jõudes otsin nad netist üles ja hakkan kuulama. Ja heli oli kuidagi paigast ära, minu jaoks. Ma ei kuulnud kitarre väga hästi, trummid käisid üle.
Siis veel pool tundi olemist, kell oli üks läbi (üritus pidi kell 1 lõppema). Jalad ka ei kandnud enam eriti, valede jalanõudega ei tasu kuhugi minna. Igastahes, pool kaks tuli lavale Shelton San ja ma kahjuks pean tõdema, et igakord kui ma bändi nime kuulsin, kõlas see nagu Elton John :D Eriti, kui pole bändi nime enne kuulnud. Umbes 20 minutit peale laivi algust, võis tunda kärsahaisu. Nimelt võim oli otsad andnud ja ma pean tõdema, et see impro mis nad, laulja ja helimees(?) tegid oli õhtu nael :D Ma ütleks, et uus suvehitt- "Meil pole voolujuhet". Nimelt, toodi uus võim ja seejärel otsiti voolujuhet :D.
Aga jah, läksime enne lõppu ära, kuna, nagu näha, istun ma täna tööl ja peale nelja tunnist uinakut ma pole kuigi ergas. Muidu oli tore öösel Tallinna vahel sõita, eriti tundmatus kohas. Ja nagu ma kartsin ei jäänud ära kohustuslik kohtumine metsloomaga- rebasega. Tervisi sulle, rebane :)

No comments: