Monday, July 6, 2009

Ma pole niiii häirivat reklaami enne näinud. Mul jäi sõna otseses mõttes suu lahti. Nimelt tuli telekast reklaam- kui gay sa oled? Nagu tõsiselt, kust inimesed selliseid asju võtavad. Kohati on see isegi koomiline, kuid alguses siiski veidi shokeeriv :D Ma ei tea, inimese kujutlusvõimel pole piire, mis muud.


Ma siiski eelistan sündsamaid kujutlusi, raamatuid. Täna sain "Päikesevarjutuse" läbi loetud. Enamasti tänu sellele, et raamat oli tööl kaasas :D Aga ei, see osa oli minu jaoks paremini kirjutatud, kuid endiselt on asju, mis häirivad ja kohati ajavad naerma. Selles suhtes oli tööl seda ebamugav lugeda- ei saanud emotsioone varjata. Kohati naersin asjade tobeduse üle aga tuleb meeles pidada, et see on ülim fantaasia.
Aga siiski, mõnus ajaviide :) Kolm inimest raamatu järjekorras. Nv saan selle üle antud ja tean, et paari päevaga on kahel inimesel see kindlasti loetud. Üks on lihtsalt veidi aeglasem lugeja, ta saab andeks :D

No comments: