Monday, April 4, 2011

1. aprill

Reedel oli mul esimene tööpäev. Lõpuks ometi sain erialast tööd. Mul on selle üle kohutavalt hea meel :)
Reede hommikul tatsasin siis tööle ja nägin, et ülemus oli lausa kohupiimasaiakesi ostnud. Väga armas temast :) (Muideks, me oleme ühes toas :D) Siis hakkas tants ja trall pihta. Kõige pealt läksime mu töölepingut allkirjastama, siis itimeeste juurde. Oi, seal oli vahva. Esiteks oli vaade mõnus ja teiseks, see kuidas nad (mu ülemus ja itimees) omavahel nokkisid oli jube vahva. Ma lihtsalt seisin seal, suu ammuli ja üritasin naeru tagasi hoida.
Tagasi toas/kabinetis hakkasin ma oma arvuti taga oma uue e-maili ja kõigega mässama. Üritasime ühte programmi ka peale saada. Kuna ma ikka täiesti loll ka pole, siis sain aru, et see programm pole ennast lahti pakkinud ja ta istub seal arvutis niisama. Seega kutsusime itimehe tagasi. Algul ta ütles, et kõik on ju korras, kuid kui sügavamale kaevus, siis mõistis, et ikka ei ole ja ma tundsin ennast kohe paremini :D Pmst programmi me peale ei saanudki, sest see on vigane.
Ülemus lahkus üpris vara ning ma jäin mõneks minutiks edasi. Kuna mulle jäi meelde, et ta tahab, et ma ühe exceli tabeli mõõtemääramatuste kohta teeksin, siis mõtlesin, et klopsin miskit kokku, et oleksin miskit teinud ka. Ülemus oli väga tänulik :D Ja kui ma suudaks mäletada tuhat teist asja, mis ta mulle mainis oleks tore. Lihtsalt seda infot tuleb enamasti liiga palju ja liiga kaootiliselt, et hirmus :D Aga noh, eks ma mõtlen ise endale tegevusi. Kolmap on mõõtmine, nii et selle jaoks võiks ühe hea tabeli teha :)

No comments: