Tuesday, April 12, 2011

Magus esmaspäev ehk Tere Tartu :D





Esmaspäeval hüppasin ühelt rongilt teisele, selle asemel, et kooli minna. Ma ei kahetse! :D Muidugi ma läksin Tartusse töö asju ajama, kuid kui juba seal olla, siis miks mitte sõbrannaga kokku saada ja neid maitsvaid süsivesikuid süüa :)
Ma polnud Tartus vist ligi kaks aastat käinud. Ja ma pean tõdema, et ma käisin nagu loll ringi - naeratus suur ja aina korrutasin, et ma ei ikka ei usu, et olen Tartus :D Minu jaoks oli see mõnus keskkonna vahetus. Teised tulevad jällegi Tartust pealinna, et saada teist õhku :D
Aga jah, rongidega sõitmine oli pikk, kuid mõnus. Mulle meeldib rongiga sõita. Ainuke liiklusvahend, kus ma saan ka lugeda. Mujal hakkab mul paha. Nii ma saingi oma uue Pratchettiga algust teha. Vahepeal kuulasin muusikat. Jõllitasin raudtee töömehi, kui me seisime Tapa lähedal, et üht kaubarongi mööda lasta.
Tartus tegin kiirelt tööasjad ära ja siis sain Hiirega kokku :) Istusime 'Sõprade juures' ja viisime üksteist asjadega kurssi. Siis viis ta, Rottide Surm (jah, kuna see oli ikka õel mind sinna viia), Wernerisse. Selle tulemusest on ka need pildid. See kookide valik, no silme eest läks kirjuks. Mida valida? Mitu võtta? Hirmus. Lõpuks valisin struudli ja Üliõpilaste valgeshokolaadi asjanduse. Võtsime oma koogid kaasa ja läksime Hiire poole nosima.
Nägin tema mitte nii uue pesa ka ära. Parem asukoht kui ühikas, privaatsem ka. Ning ruumi oli mõnusalt! :) Aint veidi jahe oli, kuid ma harjusin sellega ruttu ära. Jube mõnus oli pläkutada. Aint vein oli puudu, aga küll kunagi jõuab :D
Tagasi tulin bussiga. Bussijuhile meeldis järsult pidurdada. Jumal tänatud, et me kiirelt maanteele jõudsime, sest kui ta oleks samas tempos jätkanud, oleks mu Wernerist ostetud söök välja tulnud. Bussis mul und ka ei tulnud. Väga veider ja kahju. Nii ma paitasin oma kõrvu hea muusikaga ja jälgisin maastiku. Vahepeal lõi Top Gear minus välja ma vaatasin vastassuunas sõitvate autode marke. Lõpetasin selle asja ära kui mul endal hakkas imelik.
Peale bussi sai veidi sõita trammiga ja siis veel rongiga. See oli lõõgastav. Koju jõudsin vist kaheksa paiku. Aga täiesti korda läinud päev :)
Ja endiselt on mul sellepärast tunne, et täna on hoopis esmaspäev :D Ja täna ma samuti ei jõudnud kooli. Kuid sellest kirjutan ehk homme. Ma pean juba magama minema :P Ööd.

No comments: