Sunday, April 24, 2011

Laupäeva õhtu

Eilne õhtu ei olnudki nii piinarikas kui ma kartsin. Vb sellepärast ei olnudki, et ma olin end hullemaks ette valmistanud :D
Käisin siis sõbranna kuti kontserdil. Sellist muusikat iga päev ei kuulaks. Ja noh, muusika oli hea, vokaal mitte :D Kõigi bändide kohta, kes eile esinesid, kehtib see. Ühe bändi ajal tuli julm uni peale :D Tõesti noored inimesed. Kell 22 on uneaeg ju juba :D Aga selle bändi stiil on siis "siga jäi aia vahele". Vähemalt mulle jäi selline mulje :P Olen valusalt aus, mis teha.
Hiljem kõndisime kolmekesi läbi vanalinna auto juurde. Kutil oli veel lavameik ka peal. Oi, kuidas inimesed vaatasid. Lausa vaatasid järgi. Mina lihtsalt naersin selle peale. See oli lihtsalt nii naljakas ja armas. Aga noh, kui selline mulle vastu kõnniks, siis ma jääks ka vaatama. Isegi autojuhid lasid vales kohas üle tee minna. Ju nad kartsid, mis siis saab, kui nad meid üle ei lase :D
Kokkuvõttes oli väga fun. Ja ma ei pidanud roolis olema :)

No comments: