Sunday, April 10, 2011

Nädalavahetuse ilm oli ikka jube ilus :) Päike paistis ja sai nii oma patareisid laadida.
Kahjuks küll ma ei saanud vajalikke asju ära tehtud nagu tööd ja ka ühte grupitööd. Kui ma täna grupitööd tehtud ei saa, siis see jääb homme õhtuks ja seega ma ei saa siis homme tööd teha :D Keeruline värk.
Kolmapäeval käisin siis igasuguseid mõõtmisi töö jaoks tegemas. Väga põnev aga see asi võtab ikka julmalt läbi. Kui kolmap oli ülemus ka, siis teisip lähen juba üksi. Ma aint loodan, et see koht on väike ja ma ei pea palju igal pool mõõtma :D Ma pole veel protokolle jõudnud teha. Igatahes tuleb üks igavene pirakas protokoll, mille jaoks ma pean aja leidma :S Vot sellest on küll praegu puudu. Ja koolis on vaikselt eksamid ja töökesed ka. Ühesõnaga pean hakkama oma aega efektiivsemalt planeerima :)
Nüüd tagasi grupitööd tegema :)

No comments: