Monday, April 18, 2011

Laupäevane ekskursioon




Seoses Kultuuripealinn 2011-ga korraldab Kunstiakadeemia erinevaid nn teemapäevi või ekskursioone, nimeta neid kuidas soovid :)
Sain isegi kiirelt broneeritud koha Muinsuskaitse ja restaureerimise ekskursile.
Seda ma ei ütle, et bussile me läksime ringiga, kuna ma ju vaatasin kaardilt kus buss peaks asuma ja üldse ei kasutanud oma pead :)
Igatahes oli buss rahvast paksult täis. Sõitu alustasime kesklinnast suunaga Metsakalmistule. Muidugi ei sõitnud me sinna kõige otsemat teed pidi (vähemalt ma arvan seda). Selles kahekordses bussis tekkis täiesti turisti tunne ja isegi lapsed lehvitasid. Nii tore oli veidi juhmi välismaalast mängida ja tutvuda Tallinnaga :D
Aga väga mõnus oli vaadata maju teise pilguga, kuulda veidi nende ajaloost. Metsakalmistul rääkis giid matmisrituaalidest,erinevatest kalmistutest jne. Ma polnud enne Metsakalmistul käinud, nii et mul oli see päris huvitav.
Edasi sõitsime Lasnamäelt läbi Vesilennukite angaaridesse, kus toimub praegu restaureerimine (pildid). Ega seal eriti miskit vaadata polnud aga oli näha arhitektuuri mis on täiesti omamoodi. Kuidas selline ehitis üldse püsti seisab! :)Muidugi kuulsime veel ajaloost ja kõigest.
Tagasi sõitsime mööda Koplit. See koht oleks vaimustav, kui kõik need Tsaariaegsed ja muud majad korda saaks teha. Unistada ju võib.
Aga väga mõnus tuur oli. Jäin igati rahule. Mis siis, et vahepeal oli tunne, et buss annab otsad, kuna teine tundus nii väsinud olevat :D

Aga keda hakkas asi huvitama, siis Mai kuus on veel tuure (siis väike paus ja jätkub septembris):
http://kunstibuss.artun.ee/

No comments: