Friday, April 22, 2011

Saun, kaneelirullid ja reede.




Täna oli mõõõnus päev :) Üle pika aja sai jälle maal käidud.
Muidugi oli tee sinna kohutav, kuna Narva mnt.-l on ikka veel remont ja siis oli ka enne maakohta mõnusalt tee üles kaevatud ja seega sai autot lõhkuda. Aint maasturiga võib sellisel teel sõita. Ma olin nii pinges nende teeolude tõttu, et hakkas lausa palav :D ja kui tuli sile tee, siis hakkas külm :D
Pool kaksteist olime vanaemaga maal. Kahjuks oli pilves ja jahe ilm, kuid siiski oli puhas õhk ja kevadine.
Küpsetati kaneelirulle, saia, kohupiima-sidruni kooki. Ütleme nii, et kaalule ma ei julge minna :D Oli ka lambapraadi. Sõin siis seda lammast, keda ma tavaliselt paitamas käisin. Tore :p. Seda öeldi muidugi peale söömist.
Sai ka saunas käidud. Viimati ma käisin saunas, siis kui ma käisin Yllasel ehk aasta oli siis 2009? Vist. Mõnus oli. Varsti jälle :D Hakkas isegi meeldima :p Ma enne hoidsin saunast selle kuumuse tõttu eemale aga kui 100'C ei ole seal, siis saan hakkama :D
Tund tagasi jõudsin koju ja ütleme nii, et ma vajun kohe magama ära. Kõht on head toitu täis, puhas on olla ja autosõit väsitas ka. Ning kell on ka juba normaalne, et magama minna :D Telekast ka nagunii miskit ei tule, või kui tuleb, siis liiga hilja :p

No comments: