Thursday, July 28, 2011

Let's paint some balls :P

Eile oli paintballi lahing. Mäng kestis kokku umb kaks tundi. Ehk pmst lõpp tuli koos müristamise ja äikesega :D Ja ma olin oma tiimist last woman standing ja siis said kuulid otsa :D
Aga adrenaliin ikka möllas küll. Süda puperdas ja võttis hingeldama. Kohe alguses sain ka kuuli pähe. Jess. Ma ei saanudki ise ühtegi kuuli lasta :D Teises mängus olime majas sees ja noh, siis ma sain omade poolt tapetud, sest ta (A.) arvas, et ma sain enne juba surma. No jah. Selle tagajärg oli mul paistes sõrm ja mõnus kuulitabamus käel. Aga ma endiselt arvan, et A. oli eelmisest mängust naissoo peale vihane, kuna A.-M. (oma tiim) tulistas teda kogemata pähe :D
Järgmises mängus sain peaaegu kaenla alla kuuli. Õnneks oli sealt tunked päris suured et nii hullu muhku polegi ja valus ka mitte :D Aga see jäigi viimaseks tabamuseks minu pihta. Ajee. Väga mõnus on mitte pihta saada :D
Lõpuks ma ise hakkasin ka vastaseid 'tapma'. Hea tunne oli küll. Eriti siis kui saad viimasele vaenlasele pihta :D Ja thank god, et ma ühele kubemesse ei tulistanud :D aga palju puudu ei jäänud :p
Kõige viimases mängus oleksin ma veel saanud ühe vastase maha võtta aga kuulid said otsa :D Päris mitu inimest pidid viimasest mängust selle tõttu lahkuma :D
Aga kokkuvõttes oli lahe aga nende kuulidega on tõesti valus pihta saada. Nii et paksemad riided tunkede alla, missiis et palav hakkab :p

No comments: