Sunday, July 3, 2011

Täna sai siis veemõõtja lõpuks ka vahetatud. Vahepeal oli tunne, et teised torud painduvad pooleks :D Aga ei, kõik on korras ja nüüd ei saa keegi kobiseda, et mu veemõõtja pole taadeldud :D
Samuti võttis venna vikati asemel trimmeri kätte ja niitis maja esise puhtaks :) Nüüd ma vähemalt julgen inimestele otsa ka vaadata, kuna me ju leppisime kokku et minu paraadna niidab maja eest. Ja noh, ega siin eriti pole niidetud :D Aga kõige toredam oli see, et kõrvalmaja tüdrukud tulid kõik vaatama, kuda mu vennake muru niidab :D Päris naljakas oli.
Ise ma päras proovisin vikatiga niita. Pole ju seda kunagi teinud :D Mööduvad naised tahtsid mind veel õpetada ka :D Aga ei, vahva oli ja tegelt võttis ikka võhmale ka.
Vähemalt on mul nüüd hea tunne, et see nädalavahetus sai midagi ajalikku tehtud ja kõik kiired asjad on kaelast ära saadud :)

No comments: