Sunday, July 3, 2011

Miks naisi alahinnatakse? Helistasin vanaemale, et uurida kas neil on veemõõtja vahetamiseks vajalikku mutrivõtit. Temapoolne esimene küsimus oli, et kes mul seda veemõõtjat vahetab. Kui vastasin, et mina (mis tegelikult pole tõsi) kostus teiselt poolt toru "nii ikka ei saa". No mis mõttes. Ma ei usu, et see nii raske oleks. Või alahindan praegu mina seda tööd? Igatahes mutrivõti otsing käib ja loodan, et vend saab selle veemõõtja ära vahetatud. Muidu on olemas ka inimene, kes seda homme teeks aga kannatamatu nagu ma olen tahan, et asjad saaksid juba tehtud, kuna seda on 1,5 kuud edasi lükatud :S
Ja sama jutt käib ka muru niitmise kohta :D Mindi trimmeri järgi. Kuigi ma eelistaks vana head vikatit. Aga noh, mis sa teed. Mina ju teise mõjutaja - purjus inimese vastu ei saa.

No comments: