Monday, July 18, 2011

Oeh, pole ammu kirjutanud. Põhjuseid on mitmeid - laiskus ja siis oli mul mõnus periood kus väänlesin valude käes :D Jumal tänatud, et see on möödas.
Nimelt ma lõpetasin üle-eelmine nädal oma antibiootikumide kuuri. See sai hommikul läbi ja mina loll võtsin õhtul järgmise ravimi ette. Poleks pidanud seda tegema kuna öö möödus mitte magades. Hommikul oli mõnus palavik. Esmaspäeval siiski pidin tööle ronima kuna oli kokkulepitud kohtumine. Jõudsin elusana õnneks sinna aga koju jõudmine oli raske. Umbsed bussid ja veepuudus. Õnneks ei minestanud aga palju puudu ei jäänud. Kui ma rongis kodu poole vurisesin siis jäin mulle silma üks naerunäoga neiu. Oi kuidas ta häiris mind kuna ma olin ikka mõnusates valudes ja õhku polnud ja mis kõike veel :D Kui endal on suremise tunne peal siis rõõmsad näod ei mõju hästi :P
Koju jõudes avastasin, et palavik on ligi 38'C. Tore. Teisipäeval tööle ma tulema ei hakanud. Väänlesin parem oma kõhuvalude käes. Palavik tõusis ka 39'C peale. Oli tore. Aga vähemalt valude vahepeale sain vaadata uut (enda jaoks) sarja "Pretty little liars". Mõnusalt kerge, kohati liiga sünge. Mulle soovitati ikka komöödiaid vaadata aga sinnani ma ei jõudnud v.a. üks TopGeari osa :P
Igatahes kolmap roomasin ikkagi tööle, kuna siin vaja asju ka teha. Njah, ei suutnud eriti midagi teha. Valud olid ikka liiga tugevad. Roomasin siis koju tagasi. Kolmap oli palavik 37'C peale langenud. Oi kui mõnus. Ja valud olid ka harvem. Seega läksin sõbrannaga õhtul jalutama. Plätudes. Koju jõudes oli kõrgem palavik tagasi. No olen idioot :D Mis teha.
Igatahes lõplikult olid valud läinud laupäevaks. Ehk siis terve nädal agooniat. Ma ei tea kas ma julgen seda rohtu uuesti võtta. Ei jää vist midagi eriti üle, peab proovima, sest alles siis saan teada, et kas asi oli ikka sellest uuest rohust põhjustatud või ei. Kuigi kõik kõrvalnähud klapivad. Ah kuidas ma ei taha seda sama asja uuesti läbi elada :S Igatahes see nv proovin siis uuesti. Loodan, et ei pea jälle agoonias olema.

No comments: